denna vecka

Har haft en ganska lugn men ändå stressig vecka. Hade en skriftlig prov igår som gick bra, men är ändå ganska osäker på vad jag kommer få :S hade en praktisk prov på KAD-insättning idag som jag fick U på så måste göra om den :'( Det var grupper med tre pers och varje person fick dra en lott, antingen fick man PVK, KAD eller Sond. Jag fick KAD  (urinkateter) vilket är den svåraste momentet av alla tre så hade verkligen otur den här ggn :C
 
Men här kmr lite bilder från veckan ^_^
 
Har köpt mycket nytt smink under veckan, köpte en flytande läppstift (nyx liquid suede i färgen sway) och ett vitt eyeliner från Nyx. Läppstiftet blev tyvärr lite för ljust för mig så fick applicera Viva la divas Kharma läppstift på utsidan av läpparna för att skapa en ombre effekt. Kharma blandade sig så bra med Sway att man nästan inte kan se att jag har mixat med en annan läppstift så är verkligen nöjd med resultatet :D var rädd att jag inte skulle kunna använda läppstiftet eftersom den var för ljus.
 
 
På bilden har jag på mig Loreal false lash mascaran, mina fransar har nog aldrig sett så långa ut förut *O*
tänker definitivt fortsätta köpa maskaran den, har inte använt en bättre mascara förut :D
 
Fick min första blodiga arbetsskada i slutet av förra veckan, skulle bryta en ampull men handen råkade glida och vips så hade jag en HEMSK öppen sår på handen som sved som fan varje gång jag in till en patient och spritade mina händer :S det värsta var nog att jag fick byta plåster varje gång jag spritade händerna så fick gå omkring med en massa plåster i fickan hela dan -.-
 
Jättegoda cupcakes som nån lämnade i fikarummet på sjuksköterskedagen. Brukar vanligtvis inte gilla cupcakes men dem var jättegoda :D
 
 
Var hemma hos min bästis under helgen. Vi stekte hamburgare en kväll och en annan dag blev det grillning på balkongen :D
 
Baklava som jag åt hemma hos min kompis
 
Och nu kommer lite fler bilder ^_^
chicken nuggets som min mamma gjorde, dem ser verkligen inte ut som vanliga chicken nuggets men dem var mycket godare kan jag säga
tappade den här flaskan med vatten och konstigt nog krossades inte glaset och inget vatten spilldes, det som istället hände var att kanten av locket blev tillplattat så kunde inte skruva bort locket hur mycket jag än försökte (min vanliga otur -.-)

Kommentera här: