äntligen tbx!

Har haft det jättestressigt på sistone, haft praktik under flera veckor nu och mina passer är jättelånga så har inte hunnit göra mycket :( men här kmr lite bilder från dem senaste veckorna ^_^
 
Bild på en PVK som jag satte på in på ett dockarm som har "vener" fyllda med röd saft :P
Har prov på det nästa vecka så hoppas verkligen att jag blir godkänd -.-
 
Nachotallrik från Taco bar :D
 
Åt calamares på grekiska kolgrillsbaren efter en lång tid och kan säga att calamaresen inte va lika goda nu som dem brukade vara :/ dem bytte också ut en sås som jag gillade :(
 
hembakade kanelbullar ^_^ glömde tyvärr köpa pärlsocker :(
Ugnsbakad pizza
 
Såg den här fancy flaskan när jag var i systembolaget med en kompis för några dar sen *o* den e såå fiiin...
 
Har inte köpt så mycket under den senaste tiden utom lite nytt smink. Min svarta mascara och blåa mascara tog slut så köpte två nya mascaror.
Köpte en grön mascara från Avon i färgen emerald och Loreal false lash wings mascara (svart). 
Sen så köpte jag också en röd eyeliner från Nyx, röd kanske verkar en galen färg som eyeliner men kände bara för att prova nåt nytt.
 

Kommentarer:

1 Anonym:

De ser färdig köpta ut bara om du inte hade glömt pärlsocker

Kommentera här: