shopping och pyssel

Har inte köpt mycket på senaste tiden men här kommer lite bilder på pyssel och saker jag shoppat ^_^
 
Har tröttnat lite på min hårfärg, vill färga luggen men orkar inte bleka det och färga det eftersom det inte finns några permanenta "onaturliga" färger som jag kan färga med en gång och sen vara klar. Har färgat min lugg turkos och rosaröd förut med Directions hårfärg och dem går alltid bort efter 1-2 tvättar, så måste konstant färga om det vilket jag är för lat för. Plus blev min senaste rosaröda hårfärg inte så starkt eftersom jag inte blekte mitt svarta hår så mycket, och jag orkar bara inte bleka mitt hår tills det ser ut som om det friterats. Så för att slippa allt krångel köpte jag Colorsmash hårskugga i färgen Je Ne Sais Quoi. Färgen blir väldigt stark när man lägger den på håret även om man har svart till ljusbrunt hår och den är lätt att tvätta bort ifall man tröttnar på den. Det enda man behöver göra är att fixera den med hårspray och sen är man klar! :D
Sen så köpte jag också en hårklämma i guld eftersom jag ändå alltid behöver hårklämmor för att jag tappar bort mina hårklämmor hela tiden :/
 
Sen så köpte jag också den här toppen från Monki :D Brukar ha den över en linne istället för att ha på mig jacka eftersom det ändå är så varmt under sommaren. 
 
 

Kommentera här: