min vecka

Har varit ledig från jobbet den här veckan så har vilat och gått ut mycket under veckan.
 
I söndags åkte jag med en kompis till Globen för att kolla runt lite i Globen shoppingcenter. Det var sommarrea i dem flesta butiker så köpte en mjukisbyxa från H&M. Köpte också bobby pins och en halsband i guldfärg från Glitter.
Älskar halsbandet! den är så enkel och passar till så många olika kläder :D den kostade 100 kr från början men fick den för halva priset :D
Bobby pins med kristaller :D
Vi gick också till Ica för att kolla efter köksredskap och hon var snäll och köpte chokladkakor till mig ^_^
I tisdags åkte jag till Eriksdalsbadet med mina kusiner för att bada. Vi provade att bada på utomhusbadet för första gången eftersom det var soligt ute. Oturligt nog så blev det kallt direkt när vi gick upp ur bassängen och vi fick gå till inomhusbadet istället. Hade också glömt ta med mig sandaler så fick gå barfota till inomhusbadet vilket var hemskt eftersom jag har en paranoia för insekter -.- inomhus badade vi på äventyrsbadet och som tur var bubbelpoolen ledig vilket det nästan aldrig brukar vara :D
Stora utomhusbassängen i Eriksdalsbadet
 
Efter att ha badat åt vi middag i Jensens bofhus :D jag provade deras räkcoctail och blev bjuden på pommes :D
räkcocktail med bröd och smör
 
Och igår åkte jag med en kompis till Farsta centrum. Vi kollade runt och shoppade lite. Det var sommarrea på nästan varje butik och jag köpte en topp från Bikbok och en till guldhalsband från H&M. Efter shoppingen så åt vi på Yogiboost och jag provade deras banana split som var jättegod :D
 
Frozen yoghurt med bananslice, chokladsås och riven choklad :D jättemycket yoghurt för bara 39 kr
 
Svart linne med guldkedjor som straps från Bikbok
Strasskedja från H&M, man kan inte riktigt se på bilden men stenarna är i bronsig rosa färg, har aldrig sett en strasshalsband i den färgen tidigare så bestämde mig för att köpa den :D
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: