Firande!

Vet att jag inte bloggat på ett tag men sommarlovet började just och det har hänt en hel del på senaste tiden så här kommer lite bilder :D
 
Min bästis tog studenten förförra veckan (är så stolt över henne! :D) och här kommer några bilder från dagen hon tog studenten!
 
En bild på henne efter utspringet :D
Tårtorna från hennes studentmottagning...
Och här e en lite awkward bild på mig från studentmottagningen :P
Och här är bilden på studentkortet jag gjorde till henne ^_^
 
Och här kommer lite bilder från min kusins födelsedag förra veckan...
Födelsedagen var som en grillfest utomhus och maten var jättegod :D
Bild på födelsedagstårtan! :D
 
Och sist men inte minst har jag glada nyheter! Jag har äntligen efter ihärdigt sökande fått jobb på min gamla VFU-plats :D trodde verkligen inte att jag skulle få ett sommarjobb men allt ordnade sig till slut! Har fått jobb som vårdbiträde!

Kommentera här: