shopping

Vet att jag inte bloggat på länge, men har nästan jobbat ihjäl mig så har inte haft något ork till att blogga :/ Här kmr iaf lite bilder på saker som jag shoppat dem senaste månaderna ^_^
 
Köpte den här lådan (lådan heter "tjena") med fack från Ikea för bara 30 kr. Har samlat på mig ganska mycket smink och skönhetsprodukter som jag försökt förvara på ett organiserat sätt igenom att lägga dem i påsar och små lådor, men kände bara att jag måste lägga allt smink på en plats för att lätt kunna hitta dem när jag behöver. Är verkligen nöjd med lådan, den är större än vad jag trodde och man kan förvara mycket smink i den :D
En senilsnöre från Bikbok och en diadem från Glitter...
 
Örhängen från H&M. Ville köpa blixt-örhängena länge men dem var ganska dyra så väntade tills det blev sommarrea :D
 
Collar halsband från Ebay ^_^
 
Köpte den här flytande metalliska läppstiftet från madlady.se. Läppstiftet är från märket House of beauty och heter Pearl. Formulan heter lip hybrid och det är som en blandning av läppstift och läppglans. Läppstiftet är flytande men när man lägger den på läpparna torkar den och känns inte "blöt". Färgen på läppstiftet är fantastisk! läppstiftet är både välpigmenterad och den metalliska finishen på läppstiftet är helt otrolig, har aldrig sett en så metallisk läppstiftsformula förut *o* älskar ovanliga läppstiftsfärger så är verkligen nöjd med färgen och formulan :D
 
Har fått ganska mycket finnar på sistone så bestämde mig för att köpa något finnarna. Köpte sudocrem från cdon.se. Har hört många rekommendationer om sudocreme och den är väldigt populär i England där sudocrem kmr ifrån så bestämde mig för att köpa och prova. Sudocrem innehåller mestadels zink vilket är bra mot finnar så hade höga förväntningar på den. Kan gladeligen säga att sudocrem uppfyllde mina förväntningar, brukar smörja krämen den över finnarna innan jag lägger mig och alla små finnar är borta när jag vaknar. Lite större finnar går sjunker in och minskar i storlek men jag måste lägga krämen en gång till för att dem större finnarna ska gå bort helt. 
 
Köpte den här iphone- skalen från ebay som jag velat ha jättelänge som den feminist jag är :D älskar den lite elaka budskapen på iphone-skalet :P jag må aldrig dricka mjölk men metaforiska manstårar är däremot min favoritdryck :P
 
Köpte den här satinlinnet från Myrorna för bara 30 kr.
 
Och sist men inte minst av alla mina köp, en badbomb som doftar underbart från Pink room ^_^
 
Fick oxå massa smink från en kompis, vilket jag verkligen är glad över :D
Fick fyra ögonskuggor, två från innisfree vilket är en märke jag aldrig provat förut och en från MUS och Loreal. Har swatchat ögonskuggorna och älskar verkligen ögonskuggan från MUS och den brunlila från Innisfree, kommer verkligen få användning av dem. Fick oxå en blush från Wet'n'wild och en transparent puder från Innisfree vilket jag verkligen är glad över eftersom jag velat köpa en transparent puder ganska länge :D
Fick oxå en ansiktsmist som jag verkligen kommer få användning av eftersom jag alltid använder mists och en borste från  realtechniques. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: